Časté otázky kolem nákupu
Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?
Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?
Co znamená dostupnost "skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?
Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?
Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?
Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?
Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?
Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?
Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?
1.Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?
Ano, pro naše registrované zákazníky nabízíme objemové slevy až 10% na produkty skladem jak popsáno níže. Slevy se vám automaticky započítávají a zobrazují v košíku. Pokud jste přihlášení ve svém účtu, ceny u produktů se zobrazují už včetně slevy! Výši slevy si pak snadno ověříte v košíku pod jednotlivým produktem. Pokud se z účtu odhlásíte vidíte ceny pro neregistrované zákazníky.
všichni registrováni 5% SLEVA* |
nákup nad 1500Kč (€60) 7% SLEVA* + DOPRAVA NA VÝDEJNY ZDARMA + DÁREK ZDARMA |
nákup nad 2500Kč (€100) 10% SLEVA* + VEŠKERÁ DOPRAVA ZDARMA + DÁREK ZDARMA |
*Slevy se nevztahují na produkty s dostupností označenou "Předprodej". |
2.Dorazilo mi oblečení, které mi nesedí, co teď?
I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Navíc Vaše náklady na dopravu zboží k nám i hradíme! Všechny možnosti naleznete na stránce výměna s vrácení zboží.
3.Co znamená dostupnost "Skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?
Na našich webových stránkách je u každého zboží uvedená dostupnost. „Skladem u dodavatele“ znamená , že zboží je v externím skladu dodavatele a musíme ho nejdříve dopravit k nám a následně dodat k vám. Dodací lhůty se u jednotlivých dodavatelů mohou lišit ale vždy jsou uvedeny po kliknutí na konkrétní dostupnost na detailu produktu.
4.Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?
Zobrazuje se u produktu ikona "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za vybranou dopravu nic neplatíte. Dopravu tedy hradíme ze vás. Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma" zakoupíte i jiné zboží, máte vybranou dopravu zdarma na celý nákup. Konkrétní dopravu na kterou se sleva aplikuje, si po vložení vašich produktů, můžete ověřit v košíku
5.Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?
V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz. Uveďte Váš konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti.
6.Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?
Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online. Pokud jste si ale jistí, že je vaše karta v pořádku, můžete dodatečně zaplatit kliknutím na modré tlačítko v emailu s potvrzením vaší objednávky.
Pokud se Vám objednávku nedaří zaplatit, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou zprávu o změně typu úhrady na telefonním čísle +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz
7.Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?
Zboží s dostupností uvedenou jako "Předprodej" nemáme skladem. Rádi Vám ho ale objednáme u dodavatele. Zboží, které má status "Vyprodáno" je dlouhodobě nedostupné. případně jeho naskladnění nemáme dodavatelem potvrzeno.
8.Chtěl/a bych si objednat zboží na adresu v EÚ. Je to možné?
Ano samozřejmě. U nás jsme jedná velká rodina. Nově zasíláme do celé Evropské unie. Konkrétní možnosti dopravy a platby se vám po vložení zboží do košíku zobrazí v dalších krocích objednávky.
Osobní odběr již není možný z důvodu zrušení prodejny. Nově však nabízíme možnost doručení v Brně pomocí TAXI.
10.Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Rozpáralo se vám prádlo anebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravil jsme pro Vás samostatnou stránku o reklamaci zboží.
11.Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je nutné, aby zakoupené produkty byly nenošené a nepoužité. V tomto případě si prosím stáhněte formulář – formulář o odstoupení od kupní smlouvy který naleznete v Obchodních podmínkách pod bodem VI.5