Exchanges | Returns | Complaints
Požaduji výměnu |
||
za jinou velikost model atd. |
Požaduji vrácení |
částečné nebo celkové |
Požaduji reklamaci |
chci zboží reklamovat |
Nehodí se ani jedna volba? Pak nás neváhejte kontaktovat!
Postup v případě výměny zboží
Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém! Zboží můžete do 30 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme.
Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Služba je pro vás zdarma. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus.
Jste u nás zaregistrovaní? Pak je pro vás výměna zcela zdarma. Bezplatně, na jeden klik se můžete zaregistrovat zde. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na veškeré nákupy a automaticky se vám spárují minulé objednávky.
KROK 1 Jakkoliv nás kontaktujte. Spolu ověříme jestli máme požadovanou velikost/ barvu atd. Po odsouhlasení Vám na zvolenou pobočku Zásilkovny zdarma zašleme nové zboží. |
Vrácení / odstoupení od kupní smlouvy
Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží. Po domluvě a je-li zboží nepoužité, je možné ho vrátit i do 30 dnů od nákupu
Chceme aby naši zákazníci byli 100% spokojeni a proto poskytujeme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou.
Vrácené zboží můžete vrátit zdarma na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Dostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID 97245616 a obsluha vám vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky prověříme její úplnost a zašleme vám zpět peníze na účet. O celém procesu vás budeme informovat.
KROK 1 Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení kupní smlouvy |
KROK 2 Na kterékoliv pobočce Zásilkovny balík odevzdejte a nahlašte naše ID 97245616 Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je samozřejmě zdarma |
KROK 3 Ihned po obdržení a prověření zásilky vám vrátíme peníze na váš účet |
Postup v případě reklamace
Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin. |
Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách. |
K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení |
Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy |