TOMMY HILFIGER

Vývoj Tommyho Hilfigera: Od klasického amerického stylu ke globální módní ikoně

tommy-hilgifer-underwear

 

Tommy Hilfiger je jméno, které rezonuje s klasickým americkým stylem a ikonickou módou. V průběhu let se značka vyvinula z malého butiku na severu státu New York v globální módní velmoc s působností ve více než 100 zemích. Díky svým odvážným, barevným vzorům a preppy estetice se Tommy Hilfiger stal symbolem americké módy po celém světě. Jak ale tato značka dosáhla takového úspěchu? Jaké tajemství stálo za jejím vývojem z místního oblíbence v globální fenomén? V tomto článku se blíže podíváme na historii značky Tommy Hilfiger, budeme sledovat její cestu od skromných začátků až k tomu, aby se stala známou značkou, a prozkoumáme klíčové faktory, které přispěly k jejímu trvalému úspěchu. Ať už jste zarytými fanoušky Tommyho Hilfigera, nebo vás jen zajímá vývoj módy, přečtěte si, jak tato ikonická značka změnila svět módy.

Tommy Hilfiger je módní značka, která se proslavila svým klasickým americkým stylem s preppy estetikou. Značka byla založena v roce 1985 a od té doby se stala jednou z nejznámějších módních značek na světě. Tommy Hilfiger se specializuje na oblečení, obuv, doplňky a parfémy pro muže, ženy a děti. Značka se vyznačuje svým výrazným a barevným designem, který je inspirován americkou kulturou a módními trendy. Tommy Hilfiger je známý také pro své logo ve tvaru vlajky, které se stalo ikonickým symbolem značky.

Tommy Hilfiger se v průběhu let stal jednou z nejúspěšnějších módních značek na světě. V roce 2019 dosáhl obratu 4,5 miliardy dolarů a měl více než 17 000 zaměstnanců po celém světě. Značka má působnost v více než 100 zemích a má více než 2 000 prodejen po celém světě. Tommy Hilfiger je také velmi populární na sociálních sítích, kde má více než 10 milionů sledujících na Instagramu.

Založení a raná léta značky TH

Tommy Hilfiger byl založen v roce 1985 Thomasem Jacobem Hilfigerem, módním návrhářem z New Yorku. Hilfiger začal svou kariéru v módním průmyslu v roce 1969, když začal pracovat v butiku People's Place v jeho rodném městě Elmira v New Yorku. V roce 1979 odešel z People's Place a založil svou vlastní značku nazvanou The Tommy Hill Company. Značka se specializovala na jeansové oblečení a byla zaměřena na mladé lidi.

V roce 1985 se Hilfiger spojil s businessmanem Mohanem Murjanim a společně založili značku Tommy Hilfiger Corporation. První kolekce Tommy Hilfiger byla zaměřena na muže a obsahovala oblečení s klasickým americkým stylem s preppy estetikou. Preppy je módní styl, který se v 50. letech objevil mezi studenty prestižních škol, kteří se tímto způsobem chtěli odlišit od ostatních. Název tohoto stylu pochází z anglického termínu "university-preparatory schools". Poté se značka rychle získala popularitu a stala se jednou z nejžádanějších značek v Americe.

Preppy styl Tommy Hilfiger

Vzestup značky Tommy Hilfiger v 90tých letech

V 90. letech se Tommy Hilfiger stal jednou z nejpopulárnějších značek v Americe. Značka se stala symbolem toho, co se nazývá "preppy" styl, který byl populární mezi mladými lidmi. Tommy Hilfiger se stal módním trendem a jeho oblečení se objevovalo v hudebních videoklipech a filmech. Značka se stala synonymem pro americký styl a mnoho celebrit nosilo oblečení Tommy Hilfiger na veřejných akcích.

V roce 1992 Tommy Hilfiger představil první kolekci pro ženy. Kolekce byla inspirována mužskou kolekcí a zahrnovala typické prvky jako jsou kostkované košile, džíny a preppy oblečení. Kolekce pro ženy byla velmi úspěšná a přispěla k popularitě značky.

Kontroverze a výzvy, kterým značka čelí

V roce 1997 se Tommy Hilfiger dostal do kontroverze kvůli svému vystoupení v televizní show. V této show Hilfiger řekl, že by neměl rád, kdyby Afroameričané nosili jeho oblečení. Toto vystoupení vyvolalo vlnu kritiky a mnoho lidí začalo bojkotovat značku. Tommy Hilfiger se omluvil za svá slova a tvrdil, že byl nevhodně citován. Kontroverze však poškodila pověst značky a mnoho zákazníků se od ní odvrátilo.

Další výzvou pro Tommy Hilfiger byla ekonomická krize v roce 2008. Krize měla dopad na celý módní průmysl a značka se musela přizpůsobit novým podmínkám. Tommy Hilfiger se rozhodl expandovat do nových oblastí, jako jsou Asie a Evropa, a také se rozhodl snížit ceny svého zboží. Tyto kroky pomohly značce získat nové zákazníky a překonat ekonomickou krizi.

Úsilí Tommyho Hilfigera o rebranding a expanzi

V roce 2010 se Tommy Hilfiger rozhodl rebrandovat svou značku. Značka se stala více globální a začala se více zaměřovat na módu pro mladé lidi. Tommy Hilfiger také spolupracoval s mnoha celebritami a influencery, aby zvýšil svoji viditelnost na sociálních sítích. Značka se stala symbolem moderní módy a získala nové zákazníky.

V roce 2018 Tommy Hilfiger oznámil spolupráci s módním návrhářem Zendayou. Spolupráce byla zaměřena na módu pro mladé lidi a měla pomoci značce získat nové zákazníky. Kolekce byla velmi úspěšná a přispěla k posílení pozice značky na trhu.

Spolupráce a partnerství s celebritami a influencery

Tommy Hilfiger se snažil posílit svou pozici na trhu spoluprací s mnoha celebritami a influencery. Značka spolupracovala s Gigi Hadid, Rafaelem Nadalem, Lewisem Hamiltonem a mnoha dalšími. Tyto spolupráce pomohly značce získat nové zákazníky a posílit svou pozici na trhu.

Tommy Hilfiger také spolupracoval s několika influencery na sociálních sítích, aby zvýšil svoji viditelnost na internetu. Značka spolupracovala s Kylie Jenner, Alexou Chung a mnoha dalšími. Tyto spolupráce pomohly značce získat nové zákazníky a posílit svou pozici na trhu.

Vliv Tommyho Hilfigera na módní průmysl

Tommy Hilfiger měl velký vliv na módní průmysl. Značka se stala synonymem pro americký styl a preppy estetiku. Tommy Hilfiger také pomohl popularizovat módu pro mladé lidi a získat nové zákazníky.

Tommy Hilfiger také přispěl k rozvoji trvale udržitelné módy. Značka se snaží minimalizovat svoji ekologickou stopu a používat udržitelné materiály. Tommy Hilfiger také spolupracuje s neziskovými organizacemi na podporu udržitelné módy.

Úsilí o udržitelnost značky

Tommy Hilfiger se snaží minimalizovat svoji ekologickou stopu a používat udržitelné materiály. Značka se také snaží minimalizovat odpad a používat recyklované materiály. Tommy Hilfiger také spolupracuje s neziskovými organizacemi na podporu udržitelné módy.

V roce 2019 Tommy Hilfiger oznámil svůj záměr stát se 100% udržitelnou značkou do roku 2030. Značka plánuje používat udržitelné materiály a minimalizovat svoji ekologickou stopu.

Co plánuje Tommy Hilfiger do budoucna?

Tommy Hilfiger má v budoucnu ambiciózní plány. Značka se snaží stát se 100% udržitelnou značkou do roku 2030. Tommy Hilfiger také plánuje expandovat do nových oblastí a získat nové zákazníky.

Tommy Hilfiger také pokračuje ve svých spolupracích s celebritami a influencery. Značka se snaží zvýšit svoji viditelnost na sociálních sítích a získat nové zákazníky.

 

Zavřít

Cena

2218 773
12218773
813 položek celkem
Tommy Hilfiger AM0AM13008 modré (Velikost UNI)
992 Kč –9 %
B2B-284635M755577
AM0AM13259 (Velikost UNI)
1 987 Kč –9 %
1 987 Kč–9 %
1 797 Kč
B2B-360136M841889
AM0AM13257 (Velikost UNI)
1 241 Kč –9 %
1 241 Kč–9 %
1 122 Kč
B2B-360135M841888
AM0AM13257 (Velikost UNI)
1 241 Kč –9 %
1 241 Kč–9 %
1 122 Kč
B2B-360134M841887
AM0AM13252 (Velikost UNI)
1 987 Kč –9 %
1 987 Kč–9 %
1 797 Kč
B2B-360132M841885
AM0AM13252 (Velikost UNI)
1 987 Kč –9 %
1 987 Kč–9 %
1 797 Kč
B2B-360131M841884
AM0AM13250 (Velikost UNI)
1 366 Kč –9 %
1 366 Kč–9 %
1 234 Kč
B2B-360130M841883
AM0AM13250 (Velikost UNI)
1 366 Kč –9 %
1 366 Kč–9 %
1 234 Kč
B2B-360129M841882
Pánské tenisky Tommy Hilfiger EM0EM01351 černé (Velikost 41)
2 236 Kč –9 %
B2B-284600M755518
Pánské tenisky Tommy Hilfiger FM0FM05367 modré (Velikost 40)
2 485 Kč –9 %
+ další
B2B-284596M755493
Pánské tenisky Tommy Hilfiger EM0EM01395 černé (Velikost 44)
2 485 Kč –9 %
B2B-284598M755508
Pánské tenisky Tommy Hilfiger FM0FM05369 bílé (Velikost 41)
2 485 Kč –9 %
B2B-284594M755483
Pánské tenisky Tommy Hilfiger FM0FM05369 hnědé (Velikost 40)
2 485 Kč –9 %
B2B-284593M755477
TOMMY HILFIGER SHORT SLEEVE T-SHIRT MEN WHITE (Velikost XL)
972 Kč –19 %
SF-DM0DM21188-BIYBL-XL
TOMMY HILFIGER MEN BLACK ZIP-UP SWEATSHIRT (Velikost XL)
2 891 Kč –20 %
SF-DM0DM20660-NEBDS-XL
TOMMY HILFIGER MEN SHORT SLEEVE T-SHIRT BLACK (Velikost L)
1 146 Kč –19 %
SF-DM0DM20362-NEBDS-L
TOMMY HILFIGER MEN SHORT SLEEVE T-SHIRT BLACK (Velikost M)
972 Kč –19 %
SF-DM0DM21188-NEBDS-2XL
TOMMY HILFIGER SHORT SLEEVE T-SHIRT MEN GREEN (Velikost S)
972 Kč –19 %
SF-DM0DM21188-VEM12-S
TOMMY HILFIGER DENIM JEANS MEN BLUE (Velikost 31L32)
3 539 Kč –20 %
SF-DM0DM20547-AZ1A5-31L32
TOMMY HILFIGER MEN SPORTS JACKET BLACK (Velikost S)
4 187 Kč –20 %
+ další
SF-DM0DM20655-NEBDS-S
TOMMY HILFIGER MEN DENIM JEANS BLUE (Velikost 28L32)
3 539 Kč –20 %
SF-DM0DM20576-BL1BK-28L32
TOMMY HILFIGER MEN DENIM JEANS BLUE (Velikost 29L32)
3 539 Kč –20 %
SF-DM0DM20535-BL1A5-29L32
TOMMY HILFIGER SHORT SLEEVE T-SHIRT MEN GREY (Velikost S)
972 Kč –19 %
+ další
SF-DM0DM21188-GRP6N-S
TOMMY HILFIGER MEN SLEEVELESS BLACK (Velikost S)
4 810 Kč –20 %
SF-DM0DM20663-NEBDS-L
Nahoru
Další produkty

Stránka 1 z 34 - 813 položek celkem

Hodnocení obchodu

4,9 764 hodnocení

Romanka | 18.11. 2024
Dostala jsem k narozeninám od maminky ,od této značky a je suprovní:-).Děkují ,moc se mi líbí.
Jaroslava | 03.07. 2024
Skvělá domluva s vrácením a obratem poslány peníze zpět. Doporučuji
Ľubomír Smeja | 13.03. 2024
Všetko Ok. Spokojnosť
Ľubomír Smeja | 29.03. 2024
Tovar nemá chybu. Spokojnosť Chcelo bi to doplniť niektoré veľkosti Ináč super
Jaromír D. | 06.02. 2025
Spokojenost, doručeno jak dlíbeno. Stabilně kvalitní servis i když se náhodou vyskytne problém. Můžete nakoupit bez obav.