TOMMY HILFIGER, Strana 17
Vývoj Tommyho Hilfigera: Od klasického amerického stylu ke globální módní ikoně
Tommy Hilfiger je jméno, které rezonuje s klasickým americkým stylem a ikonickou módou. V průběhu let se značka vyvinula z malého butiku na severu státu New York v globální módní velmoc s působností ve více než 100 zemích. Díky svým odvážným, barevným vzorům a preppy estetice se Tommy Hilfiger stal symbolem americké módy po celém světě. Jak ale tato značka dosáhla takového úspěchu? Jaké tajemství stálo za jejím vývojem z místního oblíbence v globální fenomén? V tomto článku se blíže podíváme na historii značky Tommy Hilfiger, budeme sledovat její cestu od skromných začátků až k tomu, aby se stala známou značkou, a prozkoumáme klíčové faktory, které přispěly k jejímu trvalému úspěchu. Ať už jste zarytými fanoušky Tommyho Hilfigera, nebo vás jen zajímá vývoj módy, přečtěte si, jak tato ikonická značka změnila svět módy.
Tommy Hilfiger je módní značka, která se proslavila svým klasickým americkým stylem s preppy estetikou. Značka byla založena v roce 1985 a od té doby se stala jednou z nejznámějších módních značek na světě. Tommy Hilfiger se specializuje na oblečení, obuv, doplňky a parfémy pro muže, ženy a děti. Značka se vyznačuje svým výrazným a barevným designem, který je inspirován americkou kulturou a módními trendy. Tommy Hilfiger je známý také pro své logo ve tvaru vlajky, které se stalo ikonickým symbolem značky.
Tommy Hilfiger se v průběhu let stal jednou z nejúspěšnějších módních značek na světě. V roce 2019 dosáhl obratu 4,5 miliardy dolarů a měl více než 17 000 zaměstnanců po celém světě. Značka má působnost v více než 100 zemích a má více než 2 000 prodejen po celém světě. Tommy Hilfiger je také velmi populární na sociálních sítích, kde má více než 10 milionů sledujících na Instagramu.
Založení a raná léta značky TH
Tommy Hilfiger byl založen v roce 1985 Thomasem Jacobem Hilfigerem, módním návrhářem z New Yorku. Hilfiger začal svou kariéru v módním průmyslu v roce 1969, když začal pracovat v butiku People's Place v jeho rodném městě Elmira v New Yorku. V roce 1979 odešel z People's Place a založil svou vlastní značku nazvanou The Tommy Hill Company. Značka se specializovala na jeansové oblečení a byla zaměřena na mladé lidi.
V roce 1985 se Hilfiger spojil s businessmanem Mohanem Murjanim a společně založili značku Tommy Hilfiger Corporation. První kolekce Tommy Hilfiger byla zaměřena na muže a obsahovala oblečení s klasickým americkým stylem s preppy estetikou. Preppy je módní styl, který se v 50. letech objevil mezi studenty prestižních škol, kteří se tímto způsobem chtěli odlišit od ostatních. Název tohoto stylu pochází z anglického termínu "university-preparatory schools". Poté se značka rychle získala popularitu a stala se jednou z nejžádanějších značek v Americe.
Vzestup značky Tommy Hilfiger v 90tých letech
V 90. letech se Tommy Hilfiger stal jednou z nejpopulárnějších značek v Americe. Značka se stala symbolem toho, co se nazývá "preppy" styl, který byl populární mezi mladými lidmi. Tommy Hilfiger se stal módním trendem a jeho oblečení se objevovalo v hudebních videoklipech a filmech. Značka se stala synonymem pro americký styl a mnoho celebrit nosilo oblečení Tommy Hilfiger na veřejných akcích.
V roce 1992 Tommy Hilfiger představil první kolekci pro ženy. Kolekce byla inspirována mužskou kolekcí a zahrnovala typické prvky jako jsou kostkované košile, džíny a preppy oblečení. Kolekce pro ženy byla velmi úspěšná a přispěla k popularitě značky.
Kontroverze a výzvy, kterým značka čelí
V roce 1997 se Tommy Hilfiger dostal do kontroverze kvůli svému vystoupení v televizní show. V této show Hilfiger řekl, že by neměl rád, kdyby Afroameričané nosili jeho oblečení. Toto vystoupení vyvolalo vlnu kritiky a mnoho lidí začalo bojkotovat značku. Tommy Hilfiger se omluvil za svá slova a tvrdil, že byl nevhodně citován. Kontroverze však poškodila pověst značky a mnoho zákazníků se od ní odvrátilo.
Další výzvou pro Tommy Hilfiger byla ekonomická krize v roce 2008. Krize měla dopad na celý módní průmysl a značka se musela přizpůsobit novým podmínkám. Tommy Hilfiger se rozhodl expandovat do nových oblastí, jako jsou Asie a Evropa, a také se rozhodl snížit ceny svého zboží. Tyto kroky pomohly značce získat nové zákazníky a překonat ekonomickou krizi.
Úsilí Tommyho Hilfigera o rebranding a expanzi
V roce 2010 se Tommy Hilfiger rozhodl rebrandovat svou značku. Značka se stala více globální a začala se více zaměřovat na módu pro mladé lidi. Tommy Hilfiger také spolupracoval s mnoha celebritami a influencery, aby zvýšil svoji viditelnost na sociálních sítích. Značka se stala symbolem moderní módy a získala nové zákazníky.
V roce 2018 Tommy Hilfiger oznámil spolupráci s módním návrhářem Zendayou. Spolupráce byla zaměřena na módu pro mladé lidi a měla pomoci značce získat nové zákazníky. Kolekce byla velmi úspěšná a přispěla k posílení pozice značky na trhu.
Spolupráce a partnerství s celebritami a influencery
Tommy Hilfiger se snažil posílit svou pozici na trhu spoluprací s mnoha celebritami a influencery. Značka spolupracovala s Gigi Hadid, Rafaelem Nadalem, Lewisem Hamiltonem a mnoha dalšími. Tyto spolupráce pomohly značce získat nové zákazníky a posílit svou pozici na trhu.
Tommy Hilfiger také spolupracoval s několika influencery na sociálních sítích, aby zvýšil svoji viditelnost na internetu. Značka spolupracovala s Kylie Jenner, Alexou Chung a mnoha dalšími. Tyto spolupráce pomohly značce získat nové zákazníky a posílit svou pozici na trhu.
Vliv Tommyho Hilfigera na módní průmysl
Tommy Hilfiger měl velký vliv na módní průmysl. Značka se stala synonymem pro americký styl a preppy estetiku. Tommy Hilfiger také pomohl popularizovat módu pro mladé lidi a získat nové zákazníky.
Tommy Hilfiger také přispěl k rozvoji trvale udržitelné módy. Značka se snaží minimalizovat svoji ekologickou stopu a používat udržitelné materiály. Tommy Hilfiger také spolupracuje s neziskovými organizacemi na podporu udržitelné módy.
Úsilí o udržitelnost značky
Tommy Hilfiger se snaží minimalizovat svoji ekologickou stopu a používat udržitelné materiály. Značka se také snaží minimalizovat odpad a používat recyklované materiály. Tommy Hilfiger také spolupracuje s neziskovými organizacemi na podporu udržitelné módy.
V roce 2019 Tommy Hilfiger oznámil svůj záměr stát se 100% udržitelnou značkou do roku 2030. Značka plánuje používat udržitelné materiály a minimalizovat svoji ekologickou stopu.
Co plánuje Tommy Hilfiger do budoucna?
Tommy Hilfiger má v budoucnu ambiciózní plány. Značka se snaží stát se 100% udržitelnou značkou do roku 2030. Tommy Hilfiger také plánuje expandovat do nových oblastí a získat nové zákazníky.
Tommy Hilfiger také pokračuje ve svých spolupracích s celebritami a influencery. Značka se snaží zvýšit svoji viditelnost na sociálních sítích a získat nové zákazníky.
Stránka 17 z 37 - 882 položek celkem